Jobdetaljer

1st Level medarbejder til vores 24/7 support

Få succes som Supporter hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur
Vi arbejder i vagtplaner der dækker hele døgnet, alle dage på året. Du skal kunne håndtere mange, og forskelligartede opgaver samtidigt – herunder også opgaver med meget korte deadlines. Du skal du kunne se dig selv i et team hvor vidensdeling og opdateret dokumentation er et ekstremt vigtigt værktøj samt været drevet  af ”lysten til at lykkes”.

 

Dine primære opgaver

  • Overvågning og proaktiv kontakt til kunder, samt egne konsulenter
  • Kundekontakt (dansk og engelsk) via telefon/mail
  • Vedligeholdelse af dokumentation
  • Øvrige administrative opgaver, herunder bl.a. opfølgning på igangsatte opgaver
  • Drift af kundesystemer
  • Registrering af opgaver, herunder Changes og Incidents

 

Når du starter, vil du naturligvis gennemgå et oplæringsforløb. Her sikrer vi, at du bliver klar til selvstændigt at varetage opgaver for vores kunder, og får kendskab til vores processer og rutiner. Efterfølgende vil du selvstændigt skulle varetage support af vores kunder, i et 24/7/365 vagtplan.  

  

Om dig

Du har kendskab til og interesse for Netværk, og ved måske også noget om Collaboration og Videoløsninger. Vi arbejder meget med Cisco løsninger, men erfaring med andre teknologier er naturligvis også interessante. Du har konkret erfaring med løsning af supportopgaver, og er vant til kundekontakt på både dansk og engelsk.

 

Vi forventer, at du:

  • Kan arbejde med standarder og retningslinjer
  • Kan analysere udfordringer med kunden i telefonen, vurdere konsekvensen af en løsning og møde kundens forventninger
  • Kan arbejde med flere opgaver på én gang - i flere systemer
  • Kan tænke ud af boksen og tage beslutninger i pressede situationer
  • Kan løse opgaver på egen hånd og trives med at du har et stort ansvar
  • Vil bidrage med idéer og tiltag, der kan forbedre din og dine kollegaers arbejdsdag
  • Som minimum behersker dansk og engelsk på teknisk niveau

   

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer – vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med?

 

Ansættelsestidspunkt

Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

 

Ansættelsessted

Ballerup.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Chief of Operations, Jeanette Dissing på tlf. 3078 0711.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 9. februar 2018. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale.

 

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Sammen gør vi Danmark til digital verdensmester
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Som Nordens største leverandør af it-infrastruktur gør vi det nemt for vores kunder. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores 1600 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs. 

 

Ansøgningsfrist: 9. februar 2018