Jobdetaljer

Manager til Consulting Booking

 

Bliv en af alle os i Atea
Consulting Booking er et kompetent, humoristisk og pligtopfyldende team, der servicerer vores kunder, salgsorganisation og konsulenterne. Teamet varetager processen fra forespørgsel på konsulenter over udvælgelsen af konsulent til opgaven og frem til opgaven er gennemført, tidsregistreret og faktureret. Teamet sikrer, at vores kunders behov for implementeringsprojekter og service håndteres professionelt; fra modtagelse til opgaven er løst.

Med en bred kontaktflade i hele Atea får du en varieret hverdag med masser af gode og sjove udfordringer, og mulighed for at sætte dit eget præg på din og teamets hverdag. Arbejdstiden vil være mandag-torsdag 8:30-16:30 og fredag 8:30-16:00, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med Consulting Booking koordinatorer, projektledere, konsulenter og salgsspecialister.

Om dig

  • Du er initiativrig, udadvendt, struktureret, systematisk, ansvarsbevidst, resultatorienteret og en afslutter
  • Du er drevet af at levere god kundeservice som et led i at binde kunder, de salgsansvarlige og konsulenterne sammen
  • Du har gode kommunikative evner og diplomatisk sans, som du anvender både internt og eksternt og er god til at forventningsafstemme med både kunder, salg og leverance
  • Du er drevet af at levere leverancer af høj kvalitet. 

 

Dine primære opgaver som leder for Consulting Booking

Som Manager for Consulting Booking er det dit job at sætte klare mål og spilleregler for det daglige arbejde i teamet. Samtidig er du en væsentlig bidragsyder i implementeringen af strategien og den fremtidige udvikling af funktionen; Consulting Booking.

Det er ligeledes dit ansvar aktivt at kommunikere og forventningsafstemme med alle interessentgrupper, således at funktionen og teamet er kendt af omgivelserne for at levere kvalitetsservice. Som leder har du selvsagt ansvaret for Consulting Booking afdelingen ift. teamets performance og faglige udvikling. Dertil kommer:

  • At have det overordnede ansvar og overblik i forhold til rettidig og professionel håndtering af indkomne opgaver, så der leves op til SLA-mål og interne krav
  • At være spillende træner og derigennem også at have ansvar for succesfuld gennemførelse af bookings, opfølgnings- og fakturerings-opgaver
  • At sikre anvendelse og videreudvikling af interface, arbejdsgange og systemunderstøttelse ift. kunder, konsulenter, salgsorganisation og medarbejdere
  • At tage ansvar for ressourcestyringen i afdelingen mht. opgavefordeling blandt medarbejderne
  • At øvrige administrative opgaver relateret til vores konsulent- og salgsafdeling løses.

 

Kvalifikationer

  • Du har erfaring fra et tilsvarende lederjob
  • Du har erfaring med at udvikle en kundeservice funktion
  • Du har solid viden og praktisk erfaring med ledelse af og arbejdet i en konsulent-booking funktion
  • Du er drevet af, gennem dit team, at kunne levere kundeservice af høj kvalitet, der er afstemt med dine interessenters forventninger
  • Du vil arbejde i en videns baseret virksomhed, hvor kurser, træning og hårdt arbejde er med til at udvikle dig, din afdeling og servicen til vores kunder
  • Du er vant til at koordinere flere opgaver på en gang og selv styre din hverdag
  • Du har gode administrative evner og høj disciplin for dine opgaver
  • Du er en erfaren IT-bruger, fortrolig med office-pakken og hurtigt lærer nye systemer og processer
  • Du har en mellemlang merkantil uddannelse.

 

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder

Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til et bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega.

 

Ansættelsestidspunkt

1. september 2019 (tidligere, hvis muligt).

 

Ansættelsessted

Ballerup eller Aarhus.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Director, Project Management & Customer Support, Søren Toftegaard, +45 4214 0425.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 16. august 2019. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og lukker rekrutteringen, så snart vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning med CV allerede i dag.

 

Du skal være med til at bygge Danmark med it

Danmark er i dag et af de mest digitaliserede samfund i verden. Det fundament skal vi værne om og udvikle. Ikke for digitaliseringens skyld, men for den frihed og det udbytte det kan skabe for vores samfund.

Vi vil være med til at sætte den offentlige sektor i stand til at levere endnu bedre velfærd, og vi vil sammen med det danske erhvervsliv skabe innovation og vækst. På den måde er Atea med til at gøre det samfund, vi skal give videre til de næste generationer, endnu stærkere.

 

Vi håber, du har lyst til at blive en af alle os.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Vi bygger Danmark med it
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1500 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ansøgningsfrist: 16. august 2019